Welkom op de site van Scouts Kluisbergen!

Wij, Scouts en Gidsen G. de Hasque Kluisbergen, zijn een vereniging van ongeveer 150 leden die geleid wordt door een toffe 31-koppige leidingsgroep.

Net zoals bij de andere scoutsgroepen delen we de groepen op in takken. Meer informatie over onze vereniging vind je onder Info > Structuur, waar je kan kijken in welke tak jouw kind zit.

Het jaar thema dit jaar is "'DROMENLAND IN ZICHT", meer info over de achterliggende gedachte vind je terug op de nationale site van het verbond van scouts en gidsen Vlaanderen.

Onze activiteiten gaan meestal door op zondagnamiddag van 14:30u tot 17:30u. Behalve tijdens de examenperiode (december-januari-juni) doen wij zaterdagavondactiviteiten van 19:00u tot 21:00u. Naast de gewone activiteiten, gaan wij ook op weekends of doen we speciale uitstappen (pretpark, schaatsen, zwemmen...)
Welke activiteiten er komende weekends plaatsvinden, vind je in het tabblad takken.

Indien er vragen/ opmerkingen zijn, twijfel dan zeker niet om ons te contacteren via mail of via het contact formulier op deze site.

Iedereen is steeds welkom om onze scoutsgroep te vergezellen, steek gerust jullie hoofd eens binnen op een van onze activiteiten.
De eerste activiteiten kan je gewoon eens proberen of scouting wel iets voor jou is, later kan je dan nog altijd beslissen of je wil blijven.
Indien mogelijk gelieve wel eerst contact op te nemen.

Scouteske groeten en een stevige linker!